Mittwoch, 28. April 2010

Nachtviole


Nachtviolen wachsen meißt sehr üppig in unseren Gärten .Ich habe mal eine kleine Pflanze davon im Topf eingefangen und ich finde sie ist auch so eine schmückende Pflanze ;-) !

Kommentare:

Alienora hat gesagt…

Lovely flower:))) I like your sink and shelves. A little mouse!!! Lovely:)))))

by Sonya Rotella hat gesagt…

Very beautifull! I adore the little mouse. Have you made it or buy it?
Fantastic!
Hugs
Sonya

synnøve hat gesagt…

What a darling flower!!! It is so delicate and well made!!!
Great scene also :D
Synnøve :)

Ascension hat gesagt…

Las flores son preciosas y el raton, muy simpatico!!
Lo has comprado o lo has hecho?
besitos ascension

miniacollection hat gesagt…

It is a very gorgeous flower, it's perfect on the sink. By the way I like the mouse on the shelf.
Geneviève

Lotti hat gesagt…

Oh ... wow ... die gefällt mir grad zum wegklauen gut. Eine wunder-wunderschöne Arbeit ist das.

Liebes Grüßle vom Lotti

Garden of Miniatures hat gesagt…

Thank you for your lovely comments! To your question:I made only the flower,the mouse is from David Ward .Hugs,Jeannette

Carmen O. hat gesagt…

Perfect!!!!
Carmen

The Dangerous Mezzo hat gesagt…

The flowers are so very beautiful -- well done!

Flor hat gesagt…

¡Simplemente hermoso!!
Que gusto encontrar tú blog ( =
Saludos
http://florff.blogspot.com/